دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دلگفته های من به زبان شاعری

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

خالی نبودن عریضه

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ

منم یک شاعر پرمصرع ازغم که باتوقلبم وبیچاره کردم
 واسه خالی نبودن عریضه سکوتم رونوشتم پاره کردم

 تو با من بودی تنها قدر یک بیت آهای هم قافیم این بیت تنهام
که بودی کاش واسه این خارج از وزن به وزن غم ردیف کل شعرام

تموم سهم من ازبودن تویه اسمی ازتوبوده تو ترانم
به جزگفتن ازت توهرترانه عزیزم نیست چیزی درتوانم

یه عمری پای عشق تونشستم سکوتم روبابغض توشکستم
به قدری با قلم ازتونوشتم که حالا دیگه بسته پینه دستم

ترانه های این شاعرعزیزم با اسم تو دیگه بی محتوا نیست
زیاده  عشق من حرف نگفته اخه درد دلم یکی دوتا نیست 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۹
امیر طورانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی