دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دلگفته های من به زبان شاعری

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

نبود این راه و رسمش

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ


من و عاشقی و عشقی که رفتش
من و نبود و انتظار تلخش


من و تنهایی و روزای سختش
تلافی میکنم اما به وقتش


که من دل بستمو اون دل نبستش
شکسته شد غرور من به دستش


من و درد دلم با قاب عکسش
تلافی میکنم اما به وقتش


چه زجری داره دنیا وقتی نیستش
یه عاشق ، با دو تا چشمای خیسش


که کاشکی لا اقل میموندی پیشش
بدا به این دل و حال غریبش


قسم به قلبم و عشق عزیزش
به اون چشمات که چشمامو ندیدش


چقد سخته کسی قطع شه امیدش
بدا به این دل و حال غریبش


من و گریه من و تکرار اسمش
من و پاییز و این روزای سردش


نداشت قلبم برات انگاری ارزش
ولی عشقم نبود این راه و رسمش


من و تلخی این روزای رفته
من و تنهایی و روزای هفته


من و دردی که میدونی چقد سخته
ولی عشقم نبود این راه و رسمش


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
امیر طورانی

ترانه

عشق

غصه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی