دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دفترچه

دلنوشته های یک شاعر

دلگفته های من به زبان شاعری

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

خاطرات شور دریا

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

   

   کی خاطرات دل رو ساده ازش گرفته
   تو گریه های دریا ماهی عطش گرفته


   من قایقی شکسته زندانی جزیره
   که با صدای موجا بغض دلش میگیره


   بعد از تو هر دو چشمم اسمش خلیج میشه
   واسه شکستن من دنیا بسیج میشه


   هرچی که از تو دارم این خاطرات شوره
   یادت رو میشه دریا از ذهن من بشوره؟


   لازم به گفتنت نیست که بوده این حماقت
   این ماهی با یه قلاب کرده اگر رفاقت


   ماهی بگیر بازم از اب این گل آلود
   میدونم این جدایی واسه تو ساده تر بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
امیر طورانی

ترانه

جدایی

عشق

غصه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی